Friday, May 19, 2017

Ekskluzive - Daino: "Milan është duke shërbyer Morata ose Belotti, jo Fabregas" Montella ? Nuk ka bërë më mirë se Mihajlovic dhe Inzaghi"

Belotti

Ekipi redaktues i MilanNews.it kontaktoi Daniele Daino dy ditë nga Milano-Bologna, i cili do të jetë në skenë në San Siro të dielën në orën 15.00. Duke u ndikuar nga kjo ndeshje kemi hartuar buxhetin e këtij sezoni dhe punën e Montellës. Së fundi, kemi folur për tregun, duke filluar nga rinovimet si Donnarumma tek blerjet e reja, nga të cilat tri në veçanti duket të jenë shumë afër.

Për momentin Milan është në vendin e gjashtë. A është pozitë në përputhje me vlerën e ekipit apo mund të ketë bërë diçka më shumë?
"Sipas mendimit tim, mund të bëhet diçka më shumë se si e kishin bërë pjesën e parë të kampionatit". Në kuptimin që Milan në grupin përpara bëri diçka më shumë se sa pritej, megjithatë, ai humbi shumë terren. Ai bëri një pjesë të dytë të një sezoni të keq, nën atë që ishte cilësia e asaj skuadre. Montella nuk ka bërë më mirë se Inzaghi apo Mihajlovic, ata ishin po aq të këqij se sezonet ashtu siç ishte në këtë vit. Një shoqëri si Milan mund të jetë e kënaqur me Kupën Super të fituar në Doha. "

Çfarë te metash mund ta fshehë gara me Bolonjë-n për Milanin?
"Milani duhet ta përballojë atë me qëndrimin e duhur, është e vërtetë se Bolonjës nuk ka asgjë për të thënë ende, por dëshiron ta përfundojë këtë kampionat. Milan duhet të hyjë në fushë shumë të bindur dhe të vendosur, përndryshe nuk do të jetë e lehtë për të marrë Më e mira e Bolonjës ".

Para se të flitej për një sezon të keq në kampionat nga Milano. Pra sipas jush Montella nuk e meriton rikonfirmimin?
"Rikonfirmimi i trajnerit bazohet në planet e kompanisë Nëse klubi dëshiron të arrijë një skuadër më të fortë dhe të vendosë synimet më ambicioze, vlerësimi i Montellës nuk duhet të bëhet vetëm në sezonin aktual, por tek trajneri i Montellës" Nuk është viti i parë që ai Trajneri, ai tashmë ka përvojë në Firence, Catania, në Genoa. "Menaxheri teknik duhet të vlerësojë nëse Montella është trajner i duhur për të kryer një projekt më të rëndësishëm".

Musacchio, Kessie dhe Ricardo Rodriguez: a do të jenë këto, me gjasë, tre blerjet e para të Milanit të ri: a janë ato të kënaqshme si bazë për fillimin e tregut?
"Ata janë një bazë e mirë, por ata nuk janë lojtarët që ju bëjnë të kërcejnë cilësitë, emrat e nivelit të dytë, ata janë lojtarë që duhet të përmirësohen në teori, por Milan duhet të synojë të blejë pak më të trasha. Për të marrë Belotti, nga ana tjetër, është një tjetër pikë: nëse më thoni se Milani është duke treguar në sulmuesin e Torinos atëherë unë mund të mendoj se Rossonerët janë duke synuar për diçka të rëndësishme, të njëjtën gjë për Moratën, që do të ishin sinjale " .

Cili departament duhet të forcojë Milanin?
"Milani duhet të forcohet në të gjitha lagjet, duke i shërbyer katër lojtarëve.Nëse ai ka fat për të ripërtërirë Donnarumma, ai tashmë fillon nga një bazë e mirë Nuk e di nëse do të qëndrojë, është e vështirë të mbash një portier nëse ai merr oferta Që do të trefishojë atë Një lëvizje që do të merrte Milanin, vullneti i lojtarit, sigurisht, do të jetë vendimtar, sa do të qëndrojë në Milano do të ketë edhe parametra më të ulët, dhe pastaj, duke pretenduar se ai mund të mbajë Donnarumma, Një mbrojtës qendror, por ai është shumë i fortë, Musacchio nuk më duket një lojtar shumë i fortë, ai është një lojtar i mirë, atëherë ai do të bëjë më mirë për Milanin dhe në përgjithësi nuk do të përpiqem për blerje si Fabregas, mbi 30 Lojtarët që tani janë në një fazë në rënie Barku i plotë sepse ata kanë fituar tashmë gjithçka në futboll. Do të betoja në 25-26 lojtarë që kanë bërë tashmë kampionate të rëndësishme ".

0 comments:

Post a Comment